Fa primul pas cu incredere. Nu trebuie sa vezi intreaga scara. Pur si simplu paseste.

duminică, 13 iunie 2010

dorul...



Imi e dor de tine inca de aseara...stii cand m-ai sarutat pe frunte..atunci am simtit cum dorul revine in inima mea mult prea devreme precum un navetist care se intoarce seara de seara acasa... Dorul si-a facut camin din inima mea si se hraneste cu visele mele asa cum eu ma hranesc cu dragostea ta, imi soarbe fiecare gand, asa cum sorb eu din fiecare moment petrecut alaturi de tine. Dorul are grija de inima mea, si-a amenajat caminul cu franturi de clipe petrecute impreuna, cu fiorii fiecarei atingeri, cu dorinta fiecarui sarut...dar totusi, inimii mele ii lipseste ceva, ii lipseste inima ta...
Inima mea nu are notiunea timpului, cum sa ii explic eu ca mai sunt doar cinci zile pana cand dorul ii va face loc inimii tale, cum sa ii explic eu inimii ca dorul este doar un chirias, un navetist... si ca proprietara de drept a caminului din inima mea este inima ta...???
Dragostea mea, transmite-i inimii tale sa linisteaca dorul din inima mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Viseaza fara retineri caci limita e cerul...